Publikováno
Únor 14, 2020
Lokalita
Praha 4
Family friendly firma
***
Typ úvazku
Částečný úvazek, Plný úvazek, Částečný Home Office, Pružná pracovní doba
Obor
Informační technologie
Specializace
Lidské zdroje
Kraj
Hlavní město Praha

Popis pozice

Náš klient v současné době pro svojí pražskou pobočku hledá člověka na klíčovou pozici HR Business Partner. Budete primárním HR kontaktem pro manažery i zaměstnance v podstatě ve všech HR záležitostech. Velkou část vaší agendy bude tvořit recruitment v celém svém procesu, včetně hledání nových cest k oslovování kandidátů a komunikování klienta jako zajímavého zaměstnavatele. Budete spolupracovat na zajímavých projektech (a později je i samostatně vést): vzdělávací akademie, rozvojové granty, projekt performance managementu nebo interní komunikace.
HR tým sedí v Brně, v pražské pobočce na Praze 4 Na Pankráci,  která má 85 zaměstnanců budete fungovat samostatně, nicméně budete v pravidelném spojení s centrálou společnosti.
Je zde prostor pro růst a rozvoj – klient je připravený investovat čas a peníze do vašeho rozvoje. Klient pro vás připraví také proces adaptace tak, abyste dobře porozuměli nejenom procesům a businessu, ale zároveň poznali nové kolegy v co nejkratším čase.

O zaměstnavateli

Naším klientem je IT systémový integrátor, který se kromě systémové integrace zabývá i dalšími současnými IT trendy. Centrálu má v Brně a pobočky ve 4 městech ČR a na Slovensku. Na trhu společnost působí už 25 let. Tým tvoří 160 lidí, působících v oblasti sítí, techniky, konzultačních služeb, obchodu a back office. Společnost má plochou strukturu, což umožňuje zkrátit procesy, dynamiku a rychlost v rozhodování. Najdete zde velké profesionály především v IT konzultingu. Vládne zde neformální atmosféra a společnost si zakládá na flexibilitě. Tým standardně využívá možnost část dne nebo týdne pracovat z domova.

Pro koho je pozice vhodná

Nezbytným předpokladem pro úspěšné zvládnutí této role je předchozí zkušenost na pozici HR Business Partner, HR Generalist, případně komplexní zkušenost v recruitmentu a alespoň základní povědomí či zájem o oblast vzdělávání a další HR oblasti.

Velkou výhodou je praxe v IT oblasti, nicméně není to podmínkou.

Důležitá je vaše proaktivita, schopnost samostatného jednání, schopnost aktivně o věcech přemýšlet, posouvat je vpřed, přinášet řešení a nápady. Náš klient hledá někoho, kdo upřímně a otevřeně komunikuje, raději řeší věci osobně, umí si najít cestu ke svým kolegům a ví, kdy je koho dobré oslovit a jak. Důležitý je také hlad pro novinkách a nových trendech a pak schopnost tyto novoty umět prosadit a implementovat v praxi.

BENEFITY

Klient je připravený vám nabídnout samostatnou a zajímavou práci, kde je prostor pro vlastní aktivitu a nápady, a to na plný i zkrácený úvazek podle vašich možností. Klient vám vyjde vstříc, pokud budete potřebovat pracovat z domu nebo budete potřebovat odejít dřív z práce. Na druhou stranu alespoň 3 dny v týdnu je potřeba být fyzicky v kanceláři a na oplátku klient očekává i vaši vstřícnost: přibližně 1x měsíčně bude potřeba cestovat na centrálu do Brna.

Klient dále nabízí 5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění, stravenky (na zlepšení benefitů se můžete také vy aktivně podílet).
Přihlásit se na pozici mohou pouze registrovaní uživatelé. Ještě u nás nejste zaregistrovaná? Honem to napravte.