Publikováno
Prosinec 19, 2018
Lokalita
Praha
Family friendly firma
*****
Typ úvazku
Částečný úvazek, Poloviční úvazek, Částečný Home Office
Obor
FMCG a retail
Specializace
Administrativa a back office, Lidské zdroje
Kraj
Hlavní město Praha

Popis pozice

Na pozici Koordinátor/ka HR budete důležitou součástí HR týmu. V první řadě bude vaším úkolem organizační a administrativní podpora HR Ředitelky pro CZ/SK. Budete mít na starosti přípravu prezentací, podkladů, zařizování letenek, hotelů, organizaci skypových hovorů, vedení agendy paní ředitelky, atd.

Zároveň se v současné době v rámci HR oddělení rozbíhá velký mezinárodní projekt implementace nového HR systému pro hodnocení zaměstnanců a stanovování cílů, přičemž Česká republika je pověřená koordinací 8 zemí střední a východní Evropy. V rámci tohoto projektu budete zodpovědní za zprostředkování komunikace mezi centrálou společnosti a jednotlivými regiony, za koordinaci implementace nového HR systému, procesů a podporu jednotlivých krajin.

V případě vašeho zájmu je společnost připravená vám dát prostor pro váš další kariérní růst a zapracovat se postupně i do dalších oblastí v rámci HR, například recruitmentu, atd.

O zaměstnavateli

Naším klientem je mezinárodní firma z oblasti retailu, která má velmi propracovaný systém v oblasti flexibilního zaměstnávání a je více než přátelská k rodičovským povinnostem a potřebám. V Praze má společnost etablovanou centrálu pro CZ/SK.

Pro koho je pozice vhodná

Pozice je vhodná pro někoho, kdo již má předchozí zkušenost s administrativou, podporou chodu oddělení nebo s koordinací a organizováním akcí. Zkušenost v oblasti HR není nezbytná. Tato práce vás bude bavit v případě, pokud jste pečující typ osobnosti, který se cítí dobře, když může někomu pomoci a poskytnout mu podporu, jste proaktivní, týmový hráč a rádi byste se rozvíjeli v oblasti HR. Nezbytným předpokladem jsou dobré komunikační a organizační schopnosti a také znalost práce s MS Office (Word, Power Point).

JAZYKOVÁ VYBAVENOST: angličtina na komunikativní úrovni (úroveň B1). Budete ji používat především formou telefonické či e-mailové komunikace.

Klient je připraven udělat vám nabídku na poloviční nebo ¾ úvazek. Je možné i občasné využívání home office. Proto je tato pozice vhodná především pro rodiče malých dětí a pro všechny, pro které je work-life balance prioritou.
Přihlásit se na pozici mohou pouze registrovaní uživatelé. Ještě u nás nejste zaregistrovaná? Honem to napravte.