Publikováno
Únor 14, 2020
Lokalita
Praha 4
Family friendly firma
****
Typ úvazku
Poloviční úvazek, Částečný Home Office, Pružná pracovní doba
Obor
FMCG a retail
Specializace
Administrativa a back office, Nákup, supply chain a logistika
Kraj
Hlavní město Praha

Popis pozice

Náš klient v současné době hledá do svého 3 členného oddělení nákupu posilu. Vašim úkolem bude poskytovat Specialistům nákupu administrativní podporu.
Budete mít na starosti administraci dat, zakládání nových profilů vendorů a objednávek do interního systému SAP, administraci smluv a faktur. Součástí vaší práce bude také reporting. V případě potřeby budete  komunikovat s dodavateli a budete pracovat na dalších ad hoc úkolech, které budou postupně přicházet.

O zaměstnavateli

Naším klientem je mezinárodní společnost působící v oblasti rychloobrátkového zboží. Svoje pobočky má ve více než 120 zemích. V Praze sídlí centrála pro Střední Evropu, a to Českou Republiku, Slovensko a Maďarsko. V ČR najdete tým 130 lidí. Kanceláře jsou na Praze 4 v blízkosti metra Pankrác.

Společnost má otevřenou firemní kulturu a dbá na korektní a přátelské vztahy, přičemž tato slova nevnímá jako klišé, ale skutečně se jimi řídí. Standardně nabízí flexibilní pracovní pozice a flexibilita je součástí její firemní kultury a firemních hodnot.

Pro koho je pozice vhodná

Nezbytným předpokladem pro tuto pozici je předchozí zkušenost s administrativou v supportní roli a bude se vám hodit uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, maily). Předchozí zkušenost s prací v SAPu je výhodou, nikoliv podmínkou.

Náš klient je připravený vás do všeho zasvětit. Na druhou stranu do svého týmu hledá pracovitého, samostatného člověka, který se nebojí zeptat, má chuť se učit novým věcem, je pružný a schopný se rychle zorientovat. Hledá týmového hráče s mírou empatie tak, aby byl schopný vidět práci i očima svých kolegů, byl připravený předvídat a být jim podporou.

JAZYKOVÁ VYBAVENOST: anglický jazyk na alespoň mírně pokročilé úrovni (úroveň B2).

Klient je připravený vám nabídnout 1/2 úvazek s pružnou pracovní dobou. Po zaučení a v případě, že zde bude vzájemná důvěra je možné velkou část práce vykonávat i z domova.

Z tohoto důvodu se tato pozice nabízí jako velmi vhodná především pro rodiče dětí a pro všechny z vás, kteří hledáte work-life balance a chcete chodit domů s čistou hlavou.
Přihlásit se na pozici mohou pouze registrovaní uživatelé. Ještě u nás nejste zaregistrovaná? Honem to napravte.

Aktuální volné pozice

HR Business Partner   Praha 4 nový
Únor 14, 2020
Mzdová účetní   Kladno nový
Únor 13, 2020
HR Generalist   Praha 2
Únor 3, 2020
Sales Assistant   Praha 3
Leden 30, 2020