Publikováno
Březen 5, 2020
Lokalita
Praha 8
Family friendly firma
***
Typ úvazku
Částečný úvazek, Pružná pracovní doba
Obor
FMCG a retail
Specializace
Podnikové finance
Kraj
Hlavní město Praha

Popis pozice

Náš klient v současné době hledá do svého 3členného účetního oddělení novou posilu na pozici Účetní. Hledá člověka se seniorní účetní zkušeností. Budete mít na starosti účtování složitějších operací. Budete "mozkem" oddělení, budete mít nadhled nad účetnictvím a budete hledat souvislosti proč, co a kam zaúčtovat. Společnost má dobře zavedené procesy, nicméně budete mít i prostor pro hledání cest, jak optimalizovat systém. Vaší odpovědností budou i periodické uzávěrky, součinnost s auditory, komunikace s kontrolními a daňovými úřady, dále také přiznání k DPH a kontrolní hlášení, statistický úřad a intercompany transakce, příprava různých účetních dokladů a pořizování účetních záznam. V neposlední řadě budete průběžně implementovat nové procesy ve spolupráci s kolegy ze zahraniční centrály. Účetnictví a reporting probíhá v systému SAP.

O zaměstnavateli

Naším klientem je mezinárodní, úspěšná, prestižní společnost působící v oblasti retailu. Společnost působí ve více než 50 zemích. V Praze sídlí centrála pro Českou Republiku. Kanceláře centrály jsou na Praze 8 a najdete zde menší tým 20 lidí. I když je to korporátní společnost, vládně zde spíše rodinná, komorní atmosféra a pěstují se zde korektní a přátelské vztahy.

Pro koho je pozice vhodná

Nezbytným předpokladem pro úspěšné zvládnutí této role je vzdělání v oboru a ideálně 3–4 roky zkušeností se samostatným účetnictvím.

Náš klient by rád uvítal do svého týmu příjemného, zodpovědného člověka s logickým myšlením, se schopností dobrého time managementu. Někoho, kdo je otevřený na sobě dále pracovat. Vzhledem k dynamickému prostředí retailu se vám bude hodit také určitá dávka flexibility.

JAZYKOVÁ VYBAVENOST: anglický jazyk na komunikativní úrovni: budete ve spojení s centrálou i lokálními expaty

BENEFITY:

Klient je připravený vám nabídnout zkrácený úvazek 20–30 hod/týdně. Pracovní čas si můžete rozvrhnout podle vašich aktuálních potřeb s tím, že alespoň 3 dny v týdnu bude potřeba být v kanceláři. Klient je připravený o vás také pečovat a hýčkat si vás: nabízí možnost využití 3 sick days ročně, stravenky v hodnotě 120,- Kč/den plně hrazené společností, neomezené volání na telefonu, pracovní notebook, po 3 měsících 600,- Kč měsíčně do Cafeterie, zaměstnaneckou slevu na veškeré produkty společnosti a 1 individuální hodinu jazykové výuky v pracovní době týdně.

Tato pozice je velmi vhodná pro rodiče dětí a pro všechny, kteří hledáte work-life balance.

Přihlásit se na pozici mohou pouze registrovaní uživatelé. Ještě u nás nejste zaregistrovaná? Honem to napravte.

Aktuální volné pozice

Listopad 28, 2019